Новини

У Службі автодоріг області офіційно озвучили причину поганих доріг. У напливах, глибоких коліях та гребенях із асфальту винний .. великогабаритний транспорт.  Оскільки грошей хронічно не вистачає, то ремонтники лише латають ями. Анна Михайловська продовжує тему.

Дорога від Ярмолинців до обласного центру дедалі схожа на ковдру з клаптів. Дорожники не встигають зрізАти напливи, латати дірки і вирівнювати полотно. Головний ворог дорожнього покриття – на їхню думку- це перевантажені багатотонні автоперевізники.

Григорій СОСНІЦЬКИЙ, працівник Ярмолинецького райавтодору

- Машина бере 40 тонн і ще плюс вантажиться на 20 тонн, а потім вибиває на дорозі колії…

Спеціалісти кажуть - більшість автодоріг краю збудовані ще за радянських часів і розраховані максимум на 24 тонни навантаження. З початку двотисячних в Україну активно завозять великовантажні автомобілі, які тепер перевозять удвічі та утричі більші вантажі. Як наслідок, покриття не витримує.

Василь БАС, начальник лабораторії з контролю якості виробництва Служби автодоріг області

- Під час руху при високих температурах і з великим вантажем виникають напливи…

Василь Бас пояснює : якщо температура повітря перевищує 28 градусів тепла, а машина важить більше 24 тонн, водій має дочекатися вечора і лише тоді вирушати в дорогу. Проте на цю заборону,каже,  мало хто зважає. Тому й дороги такі. Особливо у районах, звідки возять будівельні матеріали.

Наталія КОЛОДІЙ, фахівець зі зв’язків з громадськістю та ЗМІ Служби автомобільних доріг області

- В тих районах, де є піщані кар’єри… і руйнують покриття…

А от Сергій Чабанюк, який за кермом великовантажного автомобіля дев’ять років, запевняє - і він, і його колеги суворо дотримуються встановлених правил. З власного досвіду каже - в Європі подібних обмежень щодо руху вдень ,чи за певної температури повітря, - немає.

Сергій ЧАБАНЮК, водій

- От бачите - стоїмо, і хлопці стоять, чекаємо, поки стемніє, а потім вже вирушаємо…

А великогабаритний транспорт- не основна причина руйнування доріг, переконаний Сергій. 

Сергій ЧАБАНЮК, водій

- Вони ж кладуть асфальт по дощу, а потім він злазить…

Проконтролювати вантажні автоперевезення важко - кажуть в Укртрансбезпеці. В області нині працює один ваговий комплекс. Тож від початку року вдалося зафіксувати 53 порушення.

Віталій ДЗЮБА, начальник управління Укртрансбезпеки області

- Вони можуть нас об’їжджати іншими дорогами…

Іще одна міні-лабораторія для зважування великогабаритних машин в області з’явиться вже до кінця вересня - обіцяють контролери. А до кінця року їх буде вже три. 

Поділитись у соціальних мережах:

Лише авторизований користувач має можливість залишати коментарі на сайті "Поділля-центр"

  • Авторизація на сайті
     

Template Settings

Color

For each color, the params below will be given default values
Blue Dark_Blue Cyan Purple Green Tomato Yellow

Body

Background Color
Text Color

Spotlight10

Background Color

Footer

Note: Layout Contact-Us is applied only for menu Contact Us and menu About Us.
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction
Besucherzahler