Новини

Від матраців до унітазів. Зовнішня реклама не лише вабить, а й інколи шокує неоднозначністю та навіть вульгарністю. Наші журналісти пройшлися Хмельницьким, зафіксували найцікавіші випадки та заразом поцікавилися, якою має бути реклама за законом з етичної точки зору. 

 

Наталія ГАДАЙ – головний спеціаліст ГУ Держспоживслужби у Хмельницькій області

- Якщо людину спонукали вчинити якусь дію, яка суперечить етичним нормам, це вже неправильно.

Зміст реклами – прояв культури рекламодавця. А замовляє він її, керуючись власними смаками та враховуючи загальні вподобання споживачів – вважає Микола Крентовський, який  працював представником Нацкомісії з питань захисту суспільної моралі у Хмельницькій, Вінницькій та Житомирській областях.

Микола КРЕНТОВСЬКИЙ – екс-представник Нацкомісії з питань захисту суспільної моралі

- Якщо рекламодавець хочу просунути свій товар чи послугу, він не перебирає нічим, він спускається до найнижчого. Тобто мета виправдовує засоби.

А ось довести аморальність того  чи іншого рекламного продукту фактично неможливо.  Та й покарання у такому випадку навряд чи буде дієвим – твердить Микола Крентовський. Тим же, кого вульгарні натяки обурюють, лишається одне: 

Микола КРЕНТОВСЬКИЙ – екс-представник Нацкомісії з питань захисту суспільної моралі

- Кожна людина має саме вирішувати, що споживати. Який рекламний біг-борд читати, який не читати. 

Поділитись у соціальних мережах:

Лише авторизований користувач має можливість залишати коментарі на сайті "Поділля-центр"

  • Авторизація на сайті
     

Template Settings

Color

For each color, the params below will be given default values
Blue Dark_Blue Cyan Purple Green Tomato Yellow

Body

Background Color
Text Color

Spotlight10

Background Color

Footer

Note: Layout Contact-Us is applied only for menu Contact Us and menu About Us.
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction
Besucherzahler