Новини

Більше скарг, аніж подяк. В обласному центрі  цілодобова «гаряча» медична лінія продовжує приймати звернення. Містянам пропонують скаржитися, дякувати та запитувати все, що стосується медицини. Скільки дзвінків приймають у профільному управлінні не знають, бо не ведуть їх обліку. Натомість фіксують, чого саме стосуються звернення містян - каже начальник управління охорони здоров’я Хмельницької міської ради Борис Ткач. 

Борис ТКАЧ - начальник управління охорони здоров’я Хмельницької міської ради

Скарги в основному пов’язані з етичними питаннями. Хтось когось не вислухав, хтось комусь нагрубив. Ну і матеріальні, в плані виписки рецептів, роботи програми доступні ліки, якесь забезпечення документів. Такі питання або я, або хтось із заступників, в деяких питаннях секретар відповідає. На такі дзвінки ми реагуємо відразу. 

Поділитись у соціальних мережах:

Лише авторизований користувач має можливість залишати коментарі на сайті "Поділля-центр"

  • Авторизація на сайті
     

Template Settings

Color

For each color, the params below will be given default values
Blue Dark_Blue Cyan Purple Green Tomato Yellow

Body

Background Color
Text Color

Spotlight10

Background Color

Footer

Note: Layout Contact-Us is applied only for menu Contact Us and menu About Us.
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction
Besucherzahler